Uloga umjetne inteligencije u stvaranju medijskog sadržaja

Pregledni rad: https://doi.org/10.46917/st.14.1.3

Digitalizacija i razvoj alata umjetne inteligencije (AI) doveli su do revolucije u brojnim sferama, a posebice u komunikaciji. I dok su medijske sadržaje prije isključivo stvarali pojedinci, danas postoje različiti jezični, slikovni, glasovni i videoalati koji s lakoćom formiraju sadržaj spreman za distribuciju i konzumaciju. AI, kao takav, već sada znatno transformira medije i komunikaciju, a razvojem tehnologije doći će i do novih promjena u stvaranju medijskog sadržaja. Iako je tema umjetne inteligencije sve više u središtu znanstvenih istraživanja, utvrđen je nedostatak literature na hrvatskom jeziku koja sažima glavne odrednice o ulozi umjetne inteligencije u stvaranju medijskog sadržaja. Ovaj rad stoga na hrvatskom jeziku donosi pregled stanja u području te nudi perspektive za buduću implementaciju umjetne inteligencije u kontekstu kreiranja sadržaja i komuniciranja na društvenim medijima.

Puni članak

Similar Posts