Korištenje društvenih mreža u hrvatskom političkom diskursu

Prethodno priopćenje: https://doi.org/10.46917/st.15.1.5

Ovaj rad ispituje koliko i kako najpraćeniji političari u Hrvatskoj koriste društvene mreže i kakve su navike i stav građana o njihovoj online komunikaciji. Anketa provedena u suradnji s kompanijom Valicon pokazala je kako većina ispitanika (67,1 % od njih 608) smatra da hrvatski političari trebaju biti prisutni na društvenim mrežama. Međutim, unatoč tome, većina ispitanika (77 %) ne prati političare putem društvenih mreža. Oni ispitanici koji prate političare na društvenim mrežama to najčešće rade na X-u (Twitteru) i Facebooku, a najviše prate Zorana Milanovića (47,6 %) te Andreja Plenkovića (23,5 %). U drugom dijelu istraživanja, prikazana je analiza komunikacije na Facebooku, X-u (Twitteru), Instagramu i YouTubeu dvaju najpraćenijih političara. Plenković je aktivniji na sve četiri analizirane društvene mreže te na njima redovito objavljuje sadržaj, dok je Milanović manje aktivan te objavljuje samo na Facebooku i Instagramu, ali ima veću popularnost (broj pratitelja i angažman pratitelja) u odnosu na Plenkovića na svim mrežama, osim na X-u (Twitteru).

Puni članak

Similar Posts