Digitalna transformacija obrazovanja na primjeruprivatnih visokoškolskih institucija
Pregledni rad: https://doi.org/10.46917/st.15.1.6
Ovim se radom žele ispitati stavovi studenata o online obrazovanju pri čemu se naglasak stavlja na propitivanje uporabe digitalnih tehnologija u nastavnom procesu. Nakon provedenog istraživanja, dobiveni rezultati moći će se koristiti prije svega kao podloga za prilagodbu postojećih nastavnih procesa radi dobrobiti studenata i nastave, ali i za razvoj budućih edukacijskih sadržaja. Metodološki rad sadrži dva dijela, teorijski i empirijski. Svoj teorijski okvir temelji na povijesnoj i usporednoj metodi analize razvoja obrazovanja radi opisa povijesne činjenice da je obrazovanje uvijek doživljavalo korijenite promjene, dok se empirijski dio istraživanja odnosi na anketu s obradom na univarijatnoj razini kojom će se pokazati mišljenja i stavovi studentske populacije. Nakon provedene analize utvrđuju se razlike među dvjema istraživanim grupama. Nakon provedene analize utvrđeno je da studenti generalno pozitivno gledaju na online obrazovanje, no studenti odabranih grupa različito ocjenjuju važnost takvog tipa obrazovanja prilikom odabira studija.