Analiza političke komunikacije na društvenim mrežama tijekom predizborne kampanje za parlamentarne izbore 2020.
Izvorni znanstveni članak: https://doi.org/10.46917/st.13.1.2
Politička komunikacija koristi sve raspoložive kanale, a društvene mreže jedan su od najkorištenijih izvora komunikacije u predizbornim periodima. Istraživanja često pokazuju kako u političkoj komunikaciji društvene mreže ostaju nedovoljno iskorišten potencijal, naročito u području dvosmjerne komunikacije i interaktivnosti s građanima. Na kojoj su razini bile političke stranke u parlamentarnim izborima utvrđuje se kroz ovu analizu sadržaja objava na društvenim mrežama Facebook i Instagram za pet najbolje rangiranih hrvatskih političkih stranaka na parlamentarnim izborima 2020.: HDZ, SDP, Domovinski pokret, Most i Možemo!. Glavni cilj rada bio je utvrditi kako su političke stranke postavile komunikaciju na društvenim mrežama Facebooku i Instagramu, mjerio se engagement korisnika, koji su format objava stranke koristile, koje su bile teme objava, jesu li se koristili simboli, službeni hashtagovi, jesu li stranke pozivale na engagement, označavale osobe/institucije i surađivale s poznatim osobama.